29 Ocak 2010 Cuma

Beyu Kalemler

Gönderen whiterose zaman: 00:41





Beyu markasıyla ilk tanışmam geçen yıl bir indirim sırasında olmuştu.Standındaki renk çeşitliliği ürünlerini kullandıkça gördüğüm kalite beni bu markaya bağlamış oldu.Beyu markasına ait birçok ürünüm var.Beyu markasına ait allık,pudra,concealer,göz kalemi,dudak kalemi ve farlarım mevcut.Ama içlerinde en çok sevdiğim göz kalemleri ve allıkları oldu.Bugünkü yazımda size göz kalemlerini ve dudak kalemini tanıtıcam.Bende 4 göz kalemi ve 1 de dudak kalemi var fotoğraflardada görüldüğü üzere. Fotoğrafta 565 numaralı olan dudak kalemi diğerleri ise göz kalemi.Sabah erken saatte okula gittiğim için eğer o gün bide geç kalktıysam göz makyajı yapmaya fırsatım yoksa bu kalemler benim en büyük kurtarıcım:)Hele 668 nolu mavi yeşil rengine bayılıyorum.Üstteki fotoğrafta göz altımda 668 numaralı kalem var.Beyu kalemlerle asla akma bulaşma sorunu yaşamadım şimdiye kadar.Kesinlikle tavsiye ederim.

0 yorum:

 

whiterose'un dünyası :) Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare